O ΛΟΥΛΗΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΩΡΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ. ΕΙΔΕΣ ΠΡΟΟΔΟ Ο ΛΟΥΛΗΣ!!!!!
------------------------------------------------------------------
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΥΛΗΣ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ Ο ΛΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ
ΠΑΤΗΡ – ΥΙΟΣ - ΠΝΕΥΜΑ


Κυριακή 11 Απριλίου 2010

ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ

Πολύ ωραίο παιδιά το πεζοδρόμιο. Εμένα μου άρεσε πολύ εξ ανέκαθεν, που λένε. Έτσι που πάμε δηλαδή στο τέλος άλλοι θα είμαστε στο πεζοδρόμιο και άλλοι του πεζοδρομίου. Επιτέλους θα υπάρχει και ένα έργο της νυν Δημοτικής μας αρχής, για να μην αποχωρήσει άπρακτη στο τέλος της τετραετίας. Θα καμαρώνει ότι έκανε πεζοδρόμιο. Αλλά επειδή όταν είσαι στο πεζοδρόμιο πολλά ακούς και πολλά βλέπουνε τα μάτια σου, αναρωτιέμαι, καλά τα καφέ και τα ουζερί της παραλίας. Με τα εμπορομάγαζα τι γίνεται που δεν θα υπάρχει πλέον κανένας χώρος ούτε για προσωρινή στάθμευση ; Γιατί μη μου πείτε ότι υπάρχουν πολλοί μαζοχιστές σε αυτόν τον τόπο, που θα πάνε να φορτωθούνε 15-20 κιλά πράματα, από το χασάπη το μανάβη, το μπακάλη, το φούρναρη, και θα τα κουβαλάνε στην άλλη άκρη για να κάνουνε περίπατο ( βλ. κατά Κουκούλην Ευαγέλιον). Είναι φυσικό να πάνε σε ένα μαγαζί που είναι γωνία, ευάερο και ευήλιο, φιλικό προς το περιβάλλον , να παρκάρουνε όμορφα και ωραία χωρίς το φόβο του παράνομου παρκαρίσματος και να ψωνίσουνε με την ησυχία τους. Τι αμαρτίες πληρώνουμε Θεέ μου, αναρωτήθηκε κάποιος θαμώνας του πεζοδρομίου . Μα το ότι βάλατε τους λύκους να φυλάνε τα πρόβατα, φίλε μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου