O ΛΟΥΛΗΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΩΡΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ. ΕΙΔΕΣ ΠΡΟΟΔΟ Ο ΛΟΥΛΗΣ!!!!!
------------------------------------------------------------------
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΥΛΗΣ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ Ο ΛΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ
ΠΑΤΗΡ – ΥΙΟΣ - ΠΝΕΥΜΑ


Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

ΣΑΛΑΜ ΑΛΕΚΟΜ ΧΟΤΖΑ ΕΦΕΝΤΗ.

Πάει λοιπόν ο Χαλίμ ( το χάλι μας το μαύρο ) στο Χότζα και του λέει.

-Εφέντη Χότζα, μεγάλωσε η φαμελιά και δεν χωράμε στο σπίτι. Τι λες κι εσύ ότι πρέπει να κάνω για να βολευτούμε;

-Να μεγαλώσεις το σπίτι, άνθρωπέ μου, του λέει ο Χότζας.

-Αμ, με τέτοια κρίση πού λεφτά για να το μεγαλώσω, Χότζα μου, του απαντάει εκείνος .

Σκέφτεται ο Χότζας, σκέφτεται, στύβει το μυαλό του και του λέει. Γάιδαρο έχεις;

-Έχω του λέει ο άλλος .

- Βάλτον μέσα στο σπίτι κι έλα αύριο να μου πεις.

( "τρελάθηκε ο Χότζας" σκέφτηκε ο Χαλίμ, αλλά παρ' όλα αυτά πήγε στο σπίτι και έκανε ότι του είπε ) . Την άλλη μέρα πάει και βρίσκει πάλι το Χότζα .

- Τι έγινε, πώς την περάσατε σήμερα στο σπίτι; Ρωτάει ο Χότζας

-Χειρότερα Χότζα μου του απαντάει ο άλλος. Άσε που ο Γάιδαρος ντέτεται και πέρδεται και βρωμάει όλο το σπίτι.

-Ωραία του λέει ο Χότζας, σήμερα θα βάλεις και τη γελάδα μέσα.

Έτσι σιγά – σιγά και για να μην τα πολυλογάμε έβαλε όλα τα ζωντανά μέσα στο σπίτι.

Την τελευταία μέρα πάει ο Χαλίμ στο Χότζα και του λέει.

-Χότζα δεν μπορούμε άλλο. Θα πεθάνουμε. Θα βγούμε έξω εμείς δεν αντέχουμε.

-Ε! καλά του λέει ο Χότζας. Τώρα πήγαινε, βγάλε όλα τα ζωντανά έξω κι έλα να μου πεις .

Πάει ο Χαλίμ, βγάζει όλα τα ζωντανά έξω, γυρίζει μετά από λίγο με τα πεσκέσια του και το μπαξίσι του στο Χότζα και του λέει .

-Χότζα μου μας έσωσες, σε ευχαριστούμε πολύ, τώρα είμαστε άνετα και ευρύχωρα.

Ε! τι θέλω να πω τώρα ; ότι την ίδια ευρυχωρία θα αισθανθούν και όσοι γενήτες κουβαλάνε το ίδιο μυαλό με το Χαλίμ ( το μαύρο μας το χάλι), τώρα που ο πολυχρονεμένος μας Δήμαρχος αποφάσισε να μας μειώσει (εν όψει προεκλογικής περιόδου αυτά που επί τρία χρόνια μας είχε αυξήσει και μας είχε πάρει και τα εσωβράκια ( κοινώς σώβρακα ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου